Uroczyste rozdanie nagród

19 CZE

Uroczyste rozdanie nagród

Podczas zakończenia roku szkolnego przygotowałem uroczyste wręczenie nagród dla laureatów konkursu plastycznego "Jestem tu gościem - jak dbać o obszary chronione".  Laureaci konkursu to:

I miejsce - Magdalena Sankiewicz

II miejsce - Michalina Wyrzykowska i Adam Szcześniak

III miejsce - Martyna Suwała

Wszystkim laureatom jeszcze raz serdecznie gratuluję, a wszystkim uczestnikom dziękuję za udział w konkursie. Nagrody dla laureatów zostały zakupione ze środków z grantu otrzymanego w ramach projektu  „Edukacja społeczności zamieszkujących obszary chronione województwa kujawsko-pomorskiego: Lubię tu być… na zielonym!” organizowanym przez Województwo Kujawsko-Pomorskie. 

Uważam, że było to piękne zakończenie wszystkich działań, które przeprowadziłem w ramach udziału w konkursie organizowanym przez urząd marszałkowski. Cieszę się bardzo, że mogłem zarówno prowadzić edukacje ekologiczną wśród kolegów i koleżanek w mojej szkole, jak i wśród mieszkańców mojego pięknego miasta. Mam nadzieję, że moje działania przyczyniły się do poszerzenia wiedzy na temat sposobów ochrony przyrody na terenie Bydgoszczy. Z chęcią będę kontynuował swoją wycieczkę śladami bydgoskich pomników przyrody i mam nadzieję, że dalej uda mi się uświadamiać mieszkańców Bydgoszczy jak ważne są pomniki przyrody i jak możemy o nie dbać oraz okolice w której się znajdują. 

Pamiętajcie: Na ochronie środowiska, Twoje zdrowie zyska :) 

To już ostatni mój wpis, więc żegnam się z wami i życzę udanych, słonecznych wakacji spędzonych na łonie natury zgodnie z zasadami korzystania z jej walorów.

 

Pozdrawiam

Wojciech Nucia

Szkolny Ekolider SP 19 w Bydgoszczy :)

GALERIA

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 19 W BYDGOSZCZY

Jesteśmy placówką w której prowadzone są innowacyjne i autorskie programy nauczania. Nasze priorytety to: wysoki poziom kształcenia, profesjonalna kadra, bezpieczeństwo oraz rodzinna atmosfera. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

              

NAPISZ DO NAS

    Skip to content